Bästa publik
GöteborgsOperans fysiska salonger är stängda fram t.o.m. 8 januari. Detta gäller även restaurang, café och barer. Vi ses i de digitala salongerna! Läs mer

Innesäljare, vikariat

Innesäljare, vikariat

Sista ansökan 12 november 2020

Försäljning

Vill du vara en del av kundens upplevelse av GöteborgsOperan?

Som innesäljare möter du kunden i biljettkassan, på telefon och via digitala kanaler såsom e-post, chatt, facebook etc, både genom att aktivt söka upp kunder och genom att ta emot kunder. Med ett trevligt och professionellt bemötande och god kunskap om våra produkter får du kunden att välja GöteborgsOperan som kulturarrangemang. Du är också delaktig i försäljningsavdelningens utvecklingsarbete.

Huvudsakliga ansvarsområden 

  • Mottagande och uppsökande försäljning av biljetter och produkter till enskild konsument, grupper och företag.
  • Försäljning och kundservice i olika försäljningskanaler.

Erfarenhetskrav

Vi söker dig som har:

  • Goda kunskaper i biljettsystem, gärna Eventim och Tix.
  • Goda kunskaper i MS Office framför allt Excel och Word.
  • God erfarenhet av kundkommunikation via chatt, telefon, mail och över disk.
  • Säljadministration.
  • Arbete i digitala miljöer.

Språkkunskaper 

  • Svenska flytandei tal och skrift.
  • Engelska kunna uttrycka sig väl i tal och skrift

Utbildningskrav

  • Minst 3-årig gymnasial utbildning.

Personliga egenskaper nödvändiga för tjänsten

Du har ett kund- och säljorienterat arbetssätt. Du är van vid uppsökande försäljning. Du är proaktiv och söker efter den information du behöver för att kunna utföra ditt arbete. Du behåller lugnet och den höga servicenivån även vid arbetstoppar och vid plötsliga förändringar. Du har ett gott ordningssinne då arbetet innehåller en hel del administration. Du är kommunikativ och prestigelös och månar om ett gott arbetsklimat på avdelningen.

Ansökningsförfarande

Till denna tjänst ser vi fram emot ditt CV och ber dig att istället för ett personligt brev svara på frågor om dina erfarenheter av biljettsystem, uppsökande försäljning och kundkommunikation i digitala miljöer.

Vikariatet är mellan 1/12 2020 (eller efter överenskommelse) - 30/11 2021. Kvälls- och helgtjänstgöring förekommer. GöteborgsOperan eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter mångfald tillför verksamheten. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Sista ansökan är den 12 november.

Obs, vi tar endast emot ansökningar via Varbi, som du hittar via länken nedan:
Läs mer och ansök här


Kontakt   

 Johan Lind, tf försäljningschef,
tel 031-10 80 28

Anna Holm, HR-specialist
tel 031-10 80 71

Lena Lavén, Teaterförbundet
lena.laven@opera.se

Kontakta oss

Christina Nilssons Gata, 411 04 Göteborg
Telefon (växel) 031–10 80 00
Biljettkassa och restaurang 031–13 13 00

Följ oss:

GöteborgsOperan – en del av En del av Västra Götalandsregionen